Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Το ψάρι βρώμισε ή Αποκαλύφθηκαν ή Ηλίου φαεινότερον
(Βάλτε όποιο τίτλο σας αρέσει)

Εμείς για λόγους επιακιρότητας θα επιλέξουμε τον τίτλο:

Είδα ένα όνειρο.

Είδα λοιπόν ένα όνειρο, το εξής:
Θυμάστε τότε που κάποια στιγμή βγήκε ο κολλητός του Θέμου, Βαγγέλης Περρής και είπε την εκδοχή... ότι ίσως ο Θέμος να πήρε το dvd και να μην το έδωσε στη συνάντηση;
Μετά την πήρε πίσω (την εκδοχή) ως φανταστική αλλά δεν έχει σημασία. Αυτό που ήθελε να ακουστεί, ακούστηκε.

Τώρα συνδυάστε το προηγούμενο με τη γνωστή δήλωση Θέμου ότι δηλαδή "... εμείς παίρνουμε dvd, δεν δίνουμε dvd".

Αυτά είχαν ακουστεί τις μέρες που όλα έδειχναν δίωξη Θέμου για κακούργημα με μάρτυρα μάλιστα κατηγορίας, τον συνεργάτη του Πρωθυπουργού.

Είδα λοιπόν το εξής όνειρο εκείνη την ημέρα. Ότι δηλαδή ο Θέμος τότε έστελνε μήνυμα στην κυβέρνηση. Προσέξτε γιατί αν επιμείνετε εναντίον μου και δεν μαλακώσετε, με το πρόσχημα ότι εσείς τότε μου δώσατε το υλικό, θα μπορώ να ισχυριστώ ότι το έχω στη διάθεσή μου και αναγκαστικά για να το αποδείξω, θα πρέπει να το δημοσιεύσω. Άρα θα ακουστούν όλα όσα δεν θέλετε να ακουστούν. Και ναι, ίσως εμένα να μην με πιστέψει κανένας και να χάσω την αξιοπιστία μου για πάντα αλλά αυτό πλέον λίγο με νοιάζει. Θα το παίξω και θα σας διαλύσω. Θα ακουστούν όλα.

Αυτό μεταφράζεται και ως: "Θα σας πάρω μαζί μου πούστηδες" .

Μετά κατέθεσαν οι κυβερνητικοί, πήγαν και για συμπληρωματικές καταθέσεις και χθες μάθαμε τι πήγαν και είπαν. Ότι ο Θέμος είναι αθώος. Τους έδωσε το dvd αλλά δεν τους ζήτησε τίποτα. Δηλαδή μια κοινωνική κατακραυγή, που την έχει ήδη γευτεί εδώ που τα λέμε, ένα πλημμεληματικού χαρακτήρα αδικηματάκι και όλα εντάξει. Περασμένα ξεχασμένα. Ακόμη και αυτό το θέμα που απασχόλησε όσο λίγα την ελληνική επικαιρότητα, δεν θα καταλήξει πουθενά. Και άντε γεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: