Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Μεσημεράκι στον καφενέ μου...

ΜπαρμπαΜήτσος: Ρε συ Κώστα, κάτι την έχει πιάσει την κόρη μου και έγινε λέει πορτοφάγος.

ΜαστροΚώστας: Πορτοφάγος; Τι τρώει; Πόρτες; Μήπως εννοείς χορτοφάγος;

ΜπαρμπαΜήτσος: Α... μπράβο. Χορτοφάγος. Δεν τρώει λέει κατσίκι από εδώ και πέρα. Γιατί; Τι της έκαναν τα καημένα τα κατσίκια και δεν τα τρώει; Την έβρισαν;

ΜαστροΚώστας: Που να τους καταλάβουμε αυτούς τους νέους ρε κωλόγερε, εμείς; Εγώ ξέρω ότι στην κατοχή αν η μάνα μου έλεγε "είμαι χορτοφάγος, δεν μαγειρεύω κρέας", ακόμη θα κρατούσε το μάγουλό της μην πεσει καταγής.

ΜπάρμπαΜήτσος: Μωρέ καλά τα λες εσύ. Ποιός σε ακούει όμως;

ΜαστροΚώστας: Αυτό ρε Μήτσο δεν είναι τίποτα. Εδώ εγώ έχω σοβαρό πρόβλημα.

ΜπάρμπαΜήτσος: Τι ρε παλιόφιλε;

ΜαστροΚώστας: Αστα. Ντρέπομαι και να το πω.

ΜπάρμπαΜήτσος: Τι έγινε ρε; Δεν θα πω τίποτα. Πες μου το να ξελαφρώσεις.

ΜαστροΚώστας: Να.... η Τασούλα

ΜπαρμπαΜήτσος: Τι έγινε ρε με την Τασούλα; Είναι άρρωστη;

ΜαστροΚώστας: Που να φας τη γλώσσα σου μαλάκα.

ΜπαρμπαΜήτσος: Μα... μου λες μαλακίες. Ανησύχησα και εγώ. Πες μου τι είναι;

ΜαστροΚώστας: Να... η Τασούλα.

ΜπαρμπαΜήτσος: Τι ρε η Τασούλα; Είναι έγκυος;

ΜαστροΚώστας: Δεν είναι... και παίζεται και αν θα μείνει. Μπορεί να μείνει ο γαμπρός μου. Άκου κωλόγερε, αν το πεις σε κανένα θα σε σφάξω αλλά δεν μπορώ..., αν δεν το πω σε κάποιον, θα σκάσω. Ο Νίκος, ο αρραβωνιαστικός της, αυτός ο πούστης... είναι και πούστης.

ΜπαρμπαΜήτσος: Άντε ρε... Να δεις πως τους λένε αυτούς...;;;

ΜαστροΚώστας: Τι είναι αυτό που τους κάνει κωλομπαράδες ρε τους νέους; Όλο και περισσότεροι, όλο και περισσότεροι.

ΜπάρμπαΜήτσος: Μπέι τους λένε; Ντάι.. .;;

ΜάστροΚώστας: Λες να είναι η πλεονεξία; Η αναποφασιστικότητα;

ΜπάρμπαΜήτσος: Τσάι ..; Πως τους λένε ρε...;

ΜαστροΚώστας: Διάλεξε μια τρύπα ρε φίλε επιτέλους. Να ξέρουμε και εμείς τι μας γίνεται.

ΜπάρμπαΜήτσος: Μπάι τους λένε. Ο γαμπρός σου είναι μπάι.

ΜαστροΚώστας: Να πας να γαμηθείς και εσύ και αυτός και όλοι. Μην φωνάζεις σου είπα.

ΜπάρμπαΜήτσος: Σιγά μωρέ... Και τι έγινε; Μήπως εσύ θα πονάς; Ό,τι είναι αυτός θα το γεύεται. Τι σε νοιάζει εσένα;

ΜαστροΚώστας: Τι λες ρε...; Και αν αυτός αποφασίσει να απατήσει την κόρη μου, θα το κάνει με άντρα; Τί είναι αυτά τα πράγματα ρε ΜπαρμπαΜήτσο;

ΜπαρμπαΜήτσος: Εγώ ξέρω ότι ο κόσμος πάει από το κακό στο καλύτερο.

ΜαστροΚώστας: Τι ατυχία ήταν αυτή που με βρήκε ρε φίλε;

ΜπαρμπαΜήτσος: Μήπως είσαι ο μόνος άτυχος εσύ ρε φίλε; Έχω να σου πω το εξής πριν σηκωθούμε να φύγουμε.
Η τύχη χτυπάει την πόρτα σου μόνο μια φορά. Η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: